• Бувай, Гугл! Як знаходити відповіді не в пошукових системах, а у голові.

Бувай, Гугл! Як знаходити відповіді не в пошукових системах, а у голові.

Як думати без допомоги Гугла не знає навіть сам Гугл, проте знаємо ми! Аби обхитрити відомі пошукову систему, необхідно думати, як вона.
 
Тоді як учень отримує певне завдання, він шалено хоче знайти відповідь в інтернеті, особливо враховуючи те, що доступ до мережі надзвичайно легкий та завжди під рукою.
Учителю просто необхідно заволодіти тенденціями та сильними сторонами пошукових систем, аби у дитини не виникало бажання користуватись Гуглом.
Підбираючи завдання до теми, перевірте чи немає відповідей до них у загальному доступі або ж якщо аналіз твору є у мережі, оберіть менш популярний текст.

Залучайте та мотивуйте учнів. Перетворіть звичайний аналіз твору на цікавий та актуальний для учня матеріал. Під час обговорення дитині завжди вкрай важливо бути почутою. Для мотивації учнів можна використати інтригу. Зацікавити їх сюжетом твору, але для того, щоб дізнатись, чому те, чи те трапилось, варто прочитати твір.

Сучасний інформаційний бум дає змогу створити Вам власний інтелектуальний продукт. Google з легкістю впорається з відповідями «запам’ятовування» чи «розуміння», але набагато складніше буде знайти в пошуковій системі «оцінку», «аналіз» та «критику». Аби знайти відповіді на ці питання доведеться увімкнути процес мислення у школяра.

Довіряй, але перевіряй. Перед Вами стоїть ціль відкрити у школяра нові здібності, навчити його самостійно думати, формувати думку та висловлювати її. У випадках, коли учень перефразовує фразу або копіює її, вчитель повинен пояснити, що власна думка дитини значно важливіша та цінніша, аніж скопійована з Гуглу. Така розмова анулює бажання списувати, а натомість стане поштовхом до подолання страху висловлювання.

Хоча насправді чи настільки поганий Гугл, як його описують? Правильний пошук інформації завжди передбачає роботу з декількома ресурсами. Діти використовують критичне мислення, формують точний запит, проводять аналіз джерел. Звісно ж, власна думка та мозковий штурм – пріоритетні у розвитку особистості учня, проте і цифровий вік – наше теперішнє та майбутнє.

Схожі статті