Термін роботи пробної версії продукту минув. Через два тижні цей сайт повністю припинить свою роботу. иВ можете купити повнофункціональну версію продукту на сайті www.1c-bitrix.ru. Статті для вчителів | Онлай-сервіс для вчителів та батьків Nmax
  • Гаджети у школах за кордоном, досвід закордонних колег

Гаджети у школах за кордоном, досвід закордонних колег
Телефони дозволяють використовувати в навчальному процесі масу корисних програм.

Є багато варіантів — спробувати разом з підлітками зробити екранний час більш осмисленим не тільки з точки зору навчання, але й в цілому.
Це дасть змогу разом з учнями зрозуміти, витрачають свій час проводячи його з телефонами та разом з тим домовитися про правила їх використання.

Якщо ви педагог який намагається піти назустріч учням, а не відбирати їх телефони то ця стаття надихне вас.
Карта активності
Запропонуйте учням намалювати карту тижневої активності в інтернеті, фіксуючи час, сайти, які вони відвідували, додатки, які використовували, що створювали в соціальних мережах.
Необов‘язково навіть малювати, можна просто скласти список або таблицю.
Для чого це робити?
Це ще раз дозволяє проговорити зі школярами про гаджет та про те, коли він допомагав їм у навчанні, а коли очевидно заважав.
«Залучай, персоналізуй, оцінюй, твори»
Вчителі Denver Public Schools придумали методику, в рамках якої дії зі смартфонами на уроках повинні укладатися в освітню парадигму.
Залучення означає використання гаджету для того, щоб доповнити навчальний матеріал. Наприклад, можна розглядати 3D-моделі, за принципом тих, що зараз розповсюдженні в сучасних книжках казках.
Під персоналізацією мають на увазі можливість вибудувати індивідуальний освітній маршрут в інтернеті.
«Оцінюй» це також стосується й вчителів, вони можуть онлайн відстежувати успіхи своїх учнів.
«Твори» - це використання завдання з залученням гаджетів.
Що цікаво, спектр завдань для учня може бути найрізноманітнішим, від простої презентації до примітивного веб-сайту головне показати свої знання.
«Зупинись, дихай і думай»
Багато хто використовує в класах додатки для розслаблення та концентрації.
Своєрідна медитація в класі. У деяких додатках навіть існують набори вправ для молодшої, середньої та старшої школи.
Це допомагає трохи змінити хід уроку й дати дітям розслабитися.
Ця ініціатива вважається відмінним способом підтримувати увагу в класі.
Пропонуйте реальні проекти
Принципово важливим вважається, щоб діти відчували зв'язок того, що вони роблять (в тому числі на телефонах) з їх майбутнім.
В одній школі Техасу учням шостого класу пропонують завдання створити бізнес-ідею й реалізувати її, розрахувавши повний бізнес-план.
Від витратних матеріалів до витрат на охорону здоров'я.
Учні працюють з реальними даними, які вони самі збирають, аналізують, і перетворюють свою ідею в повноцінну презентацію.
Таким чином, їх завдання, пов'язане з великою активністю в інтернеті та спілкуванням, що має конкретне практичне рішення.
Створіть цифрову спільноту
Вчителі в школи в Каліфорнії послідовно вчать дітей важливим навичкам цифрового громадянського суспільства.
Головна мета, разом з дітьми прийти до думки про те, що створене ними в інтернеті завжди читає хтось по той бік екрану.
Причому не тільки читає, а й може опинитися під впливом прочитаного, незалежно від типу опублікованого контенту.

Не бійтесь іти з часом в ногу, інформаційні технології стали невіддільна складова портрета сучасного школяра.

А ми, вчителі, маємо навчити не витрачати даремно час проведений з гаджетом та надихати на саморозвиток.
Схожі статті