Термін роботи пробної версії продукту минув. Через два тижні цей сайт повністю припинить свою роботу. иВ можете купити повнофункціональну версію продукту на сайті www.1c-bitrix.ru. Статті для вчителів | Онлай-сервіс для вчителів та батьків Nmax
  • Ігри, які допоможуть дитині заговорити іноземною мовою. Підказки вчителю.

Ігри, які допоможуть дитині заговорити іноземною мовою. Підказки вчителю.
Кожен вчитель хоча б раз в житті під час уроку помічав мовчання й перегляданням між учнями на свою адресу.
Досить часто це відбувається на уроках іноземної мови, діти можуть добре знати правила та граматику, але соромляться говорити.
Сьогодні розглянемо декілька інтерактивних видів уроку, які точно допоможуть учням подолати цей так званий «мовний бар'єр».

1. «Чия правда?»
Кожен учень пише на аркуші паперу три факти про себе, але яких ніхто в класі не знає й підпише листок. Вчитель збирає листочки, потім викликає трьох учнів на середину класу. Пропонує зачитати вголос ці факт одного з трьох учасників.
Далі всі троє повинні переконувати інших, що цей факт дійсно належить саме їм, а не іншому учневі. Клас може ставити запитання, намагаючись визначити, хто говорить правду, а хто бреше. Причому кожен учень може поставити тільки одне запитання. Далі клас повинен здогадатись, хто ж говорив правду.

2. «Слово за спиною»
Вчитель готує презентацію в Power Point: на кожному слайді має бути один іменник (будь-який). Попросіть одного з учнів вийти на середину класу й сісти спиною до дошки, на яку транслюється презентацію. Решта учнів повинні по черзі описувати слова, що показані на слайдах, але не називати їх, а учень, який сидить спиною, повинен їх вгадати.

3. «Картки»
Учнів необхідно поділити на міні-групи по 4-5 чоловік. Для кожної групи завчасно підготуйте бажану кількість карток, на яких написані іменники. Нехай в кожній команді учні по черзі загадують один одному ці слова та збирають вгадані картки в стопку. Перемагає та команда, яка вгадала найбільшу кількість слів, тобто зібрала більше карток.

4. «Я описую, а ти вгадай»
Гра схожа на попередню, але є дещо складнішою. Клас повинен поділитись на дві команди. Кожному учню видається слово для опису, яке він має пояснити учасникам своєї команді. Ускладнюється гра ще списком слів, які не можна використовувати під час опису. Кожен раунд має обмеження часу 2-3 хвилини. Чия команда вгадає більше слів та й перемогла
Схожі статті