Інноваційна техніка – складова сучасного уроку.
Зробити урок цікавою і захоплюючою миттю для сучасного школяра – завдання не з легких.
А ще важче мотивувати його до отримання знань.
Зацікавити учня  і отримати його увагу на уроці можливо з використанням деяких порад, які і допоможуть адаптувати урок під сучасного школяра.

Суттєвим об’єктом сучасного уроку є інтерактивна дошка.
Великі можливості і обсяги інформації  надає нам сьогодення.
А все це осягнути і освоїти можливо з використанням інтерактивної техніки, яка існує у повсякденному житті школяра.
Без неї дуже важко і вчителю утримату увагу школяра і мотивувати його у навчанні.

Учителя, який розповідає інформацію, що не написана у підручнику, з цікавістю слухають учні.
Під час розповіді слід використовувати свої емоції і захоплюючі факти, бо суха лекція мало цікава слухачу.
Рівень дитячої зацікавленості залежить від способу подання інформації.
Якщо у лекції присутній гумор, то засвоєння матеріалу буде більш ефективним.
За допомогою інтерактивної дошки можна презентувати учням цікаві завдання з долею гумору, використовуючи нестандартні форми їх подання.
Саме з позитивом потрібно давати знання для учнів.

У всіх предметах існують дати, які учень повинен запам’ятати. Це не легко, а особливо коли їх багато.
Допоможе їх засвоїти використання інтерактивної панелі, яка дає можливість створювати ланцюги хмар з датами або відповідні завдання.
Влучно скомпонований інтерактивний матеріал допоможе учням із цікавістю подолати труднощі.
Відповідь на інтерактивній дошці є наочною і миттєвою. Учень відразу бачить свої помилки для виправлення яких отримує відповідні рекомендації.
Навіть домашнє завдання може бути сформоване відповідно до його слабких місць, бо у сучасній школі цінується індивідуальний підхід до кожної дитини.

Потрібно комплексно доносити інформацію до учня, тобто при поясненні слід використовувати різні канали сприйняття – це і зоровий, і слуховий, і дотиковий. Доторкнутися до об’єкту вивчення у звичайному середовищі не завжди можливо, а з використанням інтерактивної дошки ця можливість доступна.
Саме з її використанням ми маємо віртуальну взаємодію з об’єктами вивчення, яка важлива у процесі навчання.

Підсумкова робота у стандартному вигляді мало цікава учням.
У новій школі відкриті можливості вчителя креативно розвиватися у даному напрямку.
Для перевірки знань існує багато сервісів де можна створити цікаві варіанти завдань.
Можна провести узагальнення у вигляді квесту, розмістивши підказки у різних шкільних приміщеннях, а тоді розв’язати завдання у класі.
На інтерактивній дошці можна намалювати маршрут для квесту. Така форма викличе позитивні емоції і заохотить школяра.

Використання інноваційних технологій надихає на креативні і творчі замисли як вчителя, так і учня.
Схожі статті