Ви підготували майстер-клас, але не впевнені в його якості.
Або ви плануєте його проведення та розгубились у процесі підготовки.
Пропоную вам перелік
критеріїв якості майстер-класів, на який можна опиратись під час підготовки. Отже:
- Презентативність. Для початку визначте популярність вашої педагогічної ідеї, її інноваційність. Далі продумайте як ви будете подавати матеріал, методику, як представите ідею на практиці. Важливо вже з самого початку продумувати культури викладу матеріалу.
- Ексклюзивність. Продумайте, в чому буде виражена індивідуальність вашої ідеї, її повнота та оригінальність.
- Прогресивність. Цей пункт про актуальність та науковість вашої педагогічної ідеї. Мисліть за межами стандартної освіти, не забуваючи про тенденції нової української школи. Потрібно не просто методично узагальнити, але й науково обґрунтувати ваш педагогічний досвід.
- Мотивованість. Ваше завдання як майстра полягає в тому, щоб долучити кожного учасника до творчої діяльності зі створенням чогось нового під час заняття.
- Оптимальність. Продумайте засоби та їх логічне поєднання, якими ви будете користуватися на занятті для їхнього зв’язку з метою та кінцевим результатом.
- Ефективність. Важливо адекватно проаналізувати результат запланованого майстер-класу. Та чітко сформулювати відповідь на питання: «Який ефект розвитку буде для кожного учасника?»
- Технологічність. Пропишіть для себе чіткий алгоритм майстер-класу.
- Артистизм. Не мало важливий компонент вдалого майстер-класу. Погодьтесь, вам же не буде цікаво, коли майстер просто та «сухо» викладатиме матеріал. Тому, не забувайте про харизму, взаємодію з аудиторією.
- Загальна культура. Стиль спілкування, ерудованість, культура інтерпретації власного досвіду.
Маю надію, що мої поради допоможуть вам створити супер корисний та цікавий майстер-клас.
Нехай натхнення на створення власних майстер-класів буде вистачати вам з запасом