Що ви уявляєте під словосполученням
«нестандартний урок»?
Я наприклад, уявляю щось зовсім креативне. Наприклад, учні класу на уроці історії ведуть розкопки, або на уроці географії подорожують містом.
Отже, ось декілька ідей для натхнення на створення незвичайних уроків:
- Нобелівський урок. Це відома практика у США. Всім учням класу дають однакове домашнє завдання, що винайти. Такі уроки часто навіть показують у фільмах. На створення свого винаходу виділяють певний час (семестр, навчальний рік), а потім кожен учень робить презентацію. Разом обговорюють успішність та актуальність проекту.
- Пляжний урок. На Гаваях та Австралії обов’язковим є урок серфінгу. Зрозуміло, що не маючи матеріальної бази (в нашому випадку, моря чи океану) ми не можемо проводити такі уроки, але ніхто не забороняє пофантазувати і вигадати щось схоже.
- Танцювальний урок. Ви запитає, а що тут такого? В кожній школі є хореографічний колектив. Але тут головне інше, у Вірменії з 2013 року введено обов’язковим урок народних танців. Погодьтесь, кращого способу зберегти та передавати традиції від покоління до покоління не придумаєш.
- Кібербезпека. Це досвід Ізраїлю, такий урок особливо важливий, особливо тепер, коли нажаль більша частина нашого життя протікає в мережі Інтернет. Більш детально про цю тему ви можете прочитати на нашому сайті у статті «Ризики використання медіа-простору для вчинення злочину»
- Милування природою. Таке практикують в Японії, суть цього уроку в тому, щоб навчити дітей цінувати естетичну складову всього що нас оточує. Погодьтесь, ми б із радістю відвідували такі уроки.
Маю надію, що наведені приклади надихнуть вас творити дива на ваших роботах.
І як би складно вам не здавалось, вигадувати нові методи та ідеї для уроків, повірте головне почати, а там справа сама піде. Надихайтесь та творіть)