Паперова робота вчителів
5 жовтня набула чинності нова інструкція МОН наказом №676 від 25 червня:

https://mon.gov.ua/ua/npa/nakaz-mon-vid-25-chervnya-2018-r-pro-zatverdzhennya-instrukciyi-z-dilovods...

Це означає, що плани роботи класних керівників, бібліотекарів, методичних об’єднань, плани роботи гуртків, секцій, поурочні плани - створюватимуться за рішенням педагогічної ради навчального закладу.

Також роз’яснено, що на підставі орієнтовного переліку документів (у списку їх 48) вони можуть мати довільну форму та структуру.
Скорочено термін зберігання деяких документів, вилучено положення щодо зберігання їх у спеціальних шафах.
Кажуть, що це скоротить паперову роботу вчителя на 20%.
Відтепер можна зберігати деякі документи лише в електронному варіанті за наявності технічного забезпечення.

Все це чудово звучить та читається у нормативному документі і має свої плюси.

Але, я помітила і мінуси.
Закон набув чинності у жовтні, коли всі паперові роботи виконанні: календарні плани написані, плани класних керівників, методичних об’єднань, гуртків секцій тощо - затвердженні.
Отже, фактично паперової роботи для вчителів у цьому навчальному році менше не стало.

Сумніваюсь, що директори поважного віку, найближчим часом відмовляться від написання таких документів, швидше вони будуть наголошувати, що це необхідно на педагогічній раді.
На жаль на даному етапі розвитку НУШ, їх ще досить багато.

Безумовно це дуже потрібно нашій системі освіти.
Якщо зміни будуть впроваджуватися, це точно значно скоротить витрачений час на написання усіляких вчительських документів.
До прикладу, нарешті, не потрібно вести «списки первинного обліку дітей, що підлягають навчанню» для мене це була найболючіша тема.
Ми вчителі, були змушені ходити по домівках та уточнювати інформацію про дітей дошкільного віку мікрорайону нашого навчального закладу.
Виникає риторичне запитання «Для чого мені це потрібно робити?!».
Схожі статті