• Педагогічні спостереження. Поради щодо ігнорувань при маніпуляціях.

Педагогічні спостереження. Поради щодо ігнорувань при маніпуляціях.
Головна мета ігнорування, це навчитись його використовувати як головний інструмент під час дитячих маніпуляцій.
Адже, всі діти вміють маніпулювати, нами, дорослими. Хтось більше, хтось менше, але маніпулюють свідомо усі.
І роблять це для досягнення своєї мети, знаючи який спосіб для кого підходить найкраще.

Розглянемо ситуації коли це варто ігнорувати:
  • Велика увага дітям, може нашкодити. Безумовно час для діток треба приділяти, але в міру. Отримуючи увагу дорослого з перебільшенням діти не завжди врівноважені та дисципліновані. Попри норми поведінки, вони починають її шукати усіма можливими шляхами, часто, вони з негативним забарвленням.
  • Змінюйте свою реакцію на ситуації. Реакція батьків є мотиватор змінити поведінку дитині.
  • Ігнор. Він є доречним коли дитина занадто драматизує, нещиро плаче, перебільшує.
  • Існує прямий зв‘язок між вашими почуттями та вашою моделлю виховання.
  • Міміка спосіб комунікації. Ваш вираз обличчя, цокання та бурчання підживлює дитячі дії, а вони не завжди позитивні. Іноді варто слідкувати й стримувати свої емоції.
  • Сміх. Але ні в якому разі не смійтесь з дитячих витворів мистецтва, їх поведінки, їх висловів. Доречно сміятись, коли дитині теж весело або коли це допоможе знизити градус критичної ситуації.
  • З малку підкріплюйте її успіхи та гарну поведінку винагородами. Головне не перебільшувати.
  • Ігнорування часом може здаватись без дієвим та безрезультативним. Але повірте процес іде, повільно, але іде. І з часом ви їх помітите. А якщо є хоч маленькі зміни, не здавайтесь та продовжуйте плідну роботу.
Пам‘ятайте, діти маніпулюють для досягнення своєї мети, і ми можемо показати їм інші способи досягнення бажаного без маніпулювання.

Нехай ситуацій що потребують ігнорування для виховного процесу, буде найменше.
Схожі статті