Правила для успішних вчителів
Основою складової успішного вчителя є його креативність.
Саме ця творча діяльність розвивається в результаті повсякденної, клопіткої роботи, яка має бути систематичною.
Аби передати частинку креативності своїм учням, тобто навчити їх креативно мислити, слід не зупинятися на досягнутому, а далі удосконалюватись в цьому напрямку.
1. Креативна особистість у повсякденному житті.
Ваша креативність, яку ви використовуєте на уроках застосовуючи нові, нестандартні підходи до викладання матеріалу – це дійсно прекрасно. Та ваші нестандартні підходи не мають бути лише у стінах рідної школи. У повсякденному житі, коли ви готуєте вечерю, святкуєте день народження дітей та й просто відпочиваєте, застосовуйте свої творчі, індивідуальні здібності.
2. Тренуйте креативне мислення.
Для того, аби розвинути ваше креативне мислення, слід виконувати повсякденні вправи. Існує безліч літератури для вдосконалення креативності. Саме тут ви зможете відшукати завдання, які підходять вам.. Варто обирати не складні вправи, які ви зможете виконувати повсякденно без великих витрат часу. Добре засвоївши їх, досвідом можете поділитися зі своїми учнями і близькими, аби вони теж навчилися креативно розв’язувати ті чи інші щоденні завдання.
3. Читання спеціальної літератури.
Все більшої популярності набуває тема креативність. У сучасних друкарнях, магазинах і сайтах існує багато книг з даної теми. Їх автори – видатні психологи, які підходили до написання даної літератури з великими міркуваннями: Що таке креативність? Як її правильно розвивати? Їхні роботи обов’язково знайдуть свого вдячного покупця. Корисним виявляється і прослуховування музичних творів, які дозволяють розслабитись людині і надихають на нові ідеї.
4. Отримуйте позитив від життя!
Побільше посміхайтеся, перетворюйте деякі ситуації на гру, розважайтеся – це саме те, що приносить людині позитив і задоволення. У грі ми можемо використовувати різні складові такі, як послідовні процеси, ідеї, речі, певні концепції…Можна грати і у звичайні ігри, які потребують підвищення мозкової активності і уваги, що стимулює до пошуку нових методів їх виконання.
Схожі статті