• Претензії до роботи вчителя. Як діяти, якщо претензія не справедлива? (Частина 1)

Претензії до роботи вчителя. Як діяти, якщо претензія не справедлива? (Частина 1)
В наш час, поскаржитись або розкритикувати вчителя, така ж звична справа, як заварити собі чаю. Більшість батьків, одразу йдуть скаржитись не до директора навчального закладу, а у районі управління освітою.
Хоча, як на мене це не досить коректно стосовно школи чи гімназії.

Усі питання можна вирішити на рівні адміністрації закладу, ситуації різні, конфлікти також бувають різного характеру, тому варто спершу спробувати поспілкуватись із директором або завучем.
Скарги завжди застають зненацька, до них неможливо підготувати, і часто під час таких розмов, де є претензія, можна розгубитись, можна дати волю емоціям, що не варто робити.

Ось декілька порад, як навчитись працювати із претензіями.
  1. Завжди відповідайте на претензії, особливо в тих випадках коли вони не справедливі стосовно вас. Ви можете і повинні навчитися себе захищати та відстоювати свою думку.
  2. Контролюйте свою міміку. В більшості випадків вона говорить більше, а ніж слова. Тому намагайтесь не показувати обурення.
  3. Слухайте співрозмовника до кінця. Якщо ви його перебиватимете це тільки погіршить ситуацію, і він буде ще агресивніший.
  4. Коли співрозмовник закінчив або зробив паузу ви можете починати говорити. Бажано використовувати фрази типу: «Я вас розумію», «Я готова вас вислухати», «Я уважно слухаю чи слухав»
  5. Завершуйте свій аргументований діалог фразою «А, що ви мені можете порадити?» або «Порадьте мені, будь ласка як було б правильно вчинити?»
  6. Словесну дуель краще закінчувати з подякою. І як би вам складно не було це казати, варто висловити своє захоплення отриманими зауваженнями, та наголосити їхню користь для вас.

Ці правила вам допоможуть, правильно та гідно вийти із конфліктних ситуацій з претензіями.

Попрацюйте над собою, виховуйте в собі таку модель поведінки під час діалогу. Далі буде …
Схожі статті