• Справедлива претензія до роботи вчителя. І як реагувати на агресивні претензії? (Частина 2)

Справедлива претензія до роботи вчителя. І як реагувати на агресивні претензії? (Частина 2)
В ситуації де зауваження справедливі, не бійтесь визнавати свої помилки.
Але, наприклад, коли учень на контрольній не зміг отримати високої оцінки, а батьки прийшли висловити претензію до вас, як вчителя, сказавши, що ви нікудишній, що не змогли навчити їх дитину елементарним речам.

По-перше, поясніть причину низького балу, можливо в усних відповідях дитина значно краща, можливо просто була пропущена одна тема і її потрібно доопрацювати. Будьте компетентні.

По-друге, ніколи не залишайте без уваги образливі фрази про вас, в таких випадках краще перепитати співрозмовника «А чому ви так вважаєте, що я нікудишній вчитель?», запитання такого характеру зіб’ють з пантелику вашого агресивно налаштованого співрозмовника.
Завдання педагога перетворити протидію на взаємодію.

В ситуації де співрозмовник дуже агресивний, викрикує свої претензії найголовніше не піддаватись ситуації, не вступати у діалог на підвищених тонах.

Не відповідайте агресією на агресію. Краще дайте йому час, видихнути.
Візьміть маленький тайм-аут, ви можете, наприклад сказати, що вам потрібно вийти на декілька хвилин, співрозмовник буде розгублений, але ви виграєте час для того щоб він заспокоївся.
І після повернення, ваша задача говорити чітко, лаконічно, а головне спокійно.
Коректність в поведінці вчителя знижує напруження в спілкуванні.
Не давайте змогу себе перебивати, використовуйте фрази «Дайте мені закінчити, будь ласка» або «Не перебивайте мене, будь ласка»

Пам’ятайте, той хто робить перший крок до примирення, завжди виграє.
Терпіння, контроль над емоціями та спокій – запорука вдалого діалогу.

І нехай претензій та скарг у ваш бік не буде ніколи, вдячних батьків вам колеги
Схожі статті