Вчитель інтерн.
Насправді, адаптаційний період вчителя має досить велике навантаження на психіку.
Молодому вчителю важко відразу пізнати тонкощі роботи у педагогічному, учнівському колективах, адаптуватись до змісту педагогічної діяльності.

Все це накладається та впливає на самоогранізацію й саморегуляцію вчителя.
Міністерство освіти планує запровадити інтернатуру для випускників педагогічних університетів. Звучить, досить цікаво та по сучасному. Але чи дасть це позитивний результат?!

Спробуємо у цьому розібратись.
Вчитимуть досвідчені вчителі. Питання лише в тому, що тих досвідчених вчителів, хто дійсно поділиться корисним досвідом, не так й багато.
Мало хто з вчителів хоче свій вільний час витрачати на молоду/молодого колегу.
Звісно, якщо за це буде фінансова надбавка, тоді питання у якості обміну досвідом буде розглянуто під іншим кутом.

Хто буде обирати вчителя для інтерна?
Напевне, це вирішуватиме директор навчального закладу.
Тут є два варіанти або це буде «добровільно-примусова» система, що не дуже добре для вчителя-новачка або пощастить і це дійсно бажання вчителя-наставника.

А мені дуже б хотілось, щоб це міг обирати інтерн, наприклад, відвідавши уроки декількох наставників-кандидатів.

Як на мене, це дасть змогу обрати колегу вчителя, близького по духу.
Це дійсно допоможе молодому педагогу на початку своєї педагогічної діяльності.

Часто зі своїми проблемами випускник залишаються сам на сам.
Отже, опинитись на місці майбутніх інтернів, це цікаво, корисно, і значно допоможе.
І можливо, мені пощастить і хтось з вас, хто це читає, колись стане моїм інтерном, час покаже:)
Схожі статті