Поради як вчити сучасне покоління школярів. (частина 2)
В продовжені нашої розмови про сучасних школярів та особливості поведінки сучасного вчителя.
Спілкування з учнями у соцмережах.
Так, воно можливе, але обережно!

Сучасному вчителю в роботі буде корисно використовувати соціальні мережі.
Часто у школяра може виникнути запитання: «Чому я можу написати однокласнику, але не можу написати вчителю, який обіцяв допомогти мені?».
Відповідь «не коректно» тут не підійде.
Не будуйте занадто формальні стосунки з дітьми.
Зрозуміло, що у всіх нас може просто не вистачати часу на листування.
Але це вже інше питання: якщо маєте хвилинку — відповідайте, ні — не треба. До речі, спілкування з педагогами у соцмережах розвиває у дітей корисне уміння чітко ставити запитання й розуміти лаконічні відповіді.
Також досить важливий момент — приватність.
Багато дітей не бажають, щоб їх сторінки переглядали вчителі.
Думаю, що не варто додавати учнів «у друзі» з власної ініціативи — раджу тільки приймати запити.
Краще не реагувати на те, що вони пишуть у себе «в стрічці».
Це їх особистий простір, і можна робити висновки про життя людини з його профілю.
Не пов'язані з предметом «репости» або «записи» не повинні відбиватися на навчальному процесі.
Краще нічого «не лайкати», а пости провокативного змісту ігнорувати.
Не порівнювати дітей ні з ким.
В цілому дітям не варто говорити: «А ось у наш час...».
Не варто порівнювати їх з собою або з кимось іншим.
Адже, різниця між покоління, навіть у межах десятиліття — це норма.

Вчителю важливо зрозуміти, на якій хвилі клас, і підлаштуватися під них.
Кожне покоління має свої характерні звички, які педагоги можуть використовувати.
Сучасним школярам потрібен азарт та дух змагання.
Для цього можна давати їм складні завдання у великій кількості, наголошуючи на свого роду спортивні «ачівкі» (англ. «achieve» — «досягати»).

Не змушувати бути шаблоном. Вчителю варто перелаштуватись та не вимагати суворого оформлення за шаблонами (типу «дано», «відповідь» та ін..).
Сучасні школярі не розуміють, для чого це потрібно.
Вони думають, що такі речі тільки марно займають місце на аркуші. Замість цього можна формулювати нові, більш складні форми завдань, коли людина може проявити себе й свої знання без зайвих слів.

Основна мета для вчителя, дати зрозуміти, що сучасний учень не повинен відчувати себе, немов учитель намагається контролювати або загнати в рамки/шаблон його життя.
Це буде руйнувати довіру. Далі буде…
Схожі статті