Поради як вчити сучасне покоління школярів. (частина 3)
Щоб стати взірцем для сучасних дітей, сучасний педагог мусить бути «в темі» :)
Дивитися корисні відео. Діти люблять відео, тому іноді на уроках варто показувати цікаві наукові й пізнавальні ролики.
Однак, як правило, нині достатньо просто сказати, за якими ключовими словами можна знайти матеріал.
Це може стати хорошим способом перевірити, чи цікава дітям тема уроку.

Якщо дитина почне «гуглити», значить, вона включена в процес.
Не забувайте, може трапитись так, що половина класу могла вже бачити відеоролик, з якими ви їх хочете познайомити.
Сучасне покоління проводять багато часу на YouTube і в Instagram.
 Стає складно відкрити для них щось нове.

Тому завдання педагога — не просто показати корисне відео, а дати зрозуміти, що він дивиться ті ж канали, що і вони.

Поважати їх інтереси. Корисно цікавитись у дітей: «А яку музику слухаєте ви (але гарну)?».
Або попросіть їх порекомендувати декілька фільмів.

Ви навіть не уявляєте, яку величезну кількість цікавої інформації можна отримати від школярів або завдяки школярам.
Вчителю потрібно спробувати зрозуміти, чому школярі «зависають» на каналах на YouTube та чому витрачають стільки часу на все це.

Варто уникати фраз: «Класична музика - це мистецтво, а реп - це ні».
Міркуйте разом з учнями про те, що погано, а що добре, бо критикувати мають право лише фахівці.

Цікавтесь, чого хоче сама дитина (а не його батьки)
Коли вчитель чітко розуміє, навіщо дитині потрібно займатися, можна просто пояснити йому матеріал та отримати гарний результат.
Але іноді до педагогів приходять батьки, які говорять: «Хочу, щоб він вступив на фізичний факультет».
Тоді як сам школяр цього не хоче. Очевидно, що немає сенсу вигадувати стимули, коли дитина займається предметом не за власним бажанням, а через марнославство батьків. Краще пояснити батькам, що ідея погана.

Іноді діти розуміють, що предмет їм потрібен, але не можуть себе змусити займатися.
Тут потрібно допомогти їм створити комфортні умови.

Підготовка до ЗНО, наприклад, - досить проста річ: сидиш і вирішуєш тести.
Але у справу треба зануритись з головою.
І ось це вже питання умов. Комусь потрібна музика, а комусь - повна тиша.
Якщо вчитель забезпечить це своїм учням, вони зможуть плідно працювати.

Раніше вважалося нормальним робити щось, не розуміючи, навіщо. «Сказали - треба, значить, буду».
Але сучасні діти більше знають про світ і частіше ставлять питання.
Вони нічого не стануть робити, якщо вирішать, що в цьому немає сенсу.
Наші поради допоможуть налагодити взаєморозуміння з учнями.
Схожі статті