Термін роботи пробної версії продукту минув. Через два тижні цей сайт повністю припинить свою роботу. иВ можете купити повнофункціональну версію продукту на сайті www.1c-bitrix.ru. Статті для батьків | Онлай-сервіс для вчителів та батьків Nmax
  • Чому батьки не люблять інтернет, а вчителі скаржаться на меми

Чому батьки не люблять інтернет, а вчителі скаржаться на меми
14.05.2019 Батькам
Батькам завжди нелегко знайти спільну мову по дорослішими дітьми.
І може здаватися, що з появою інтернету все тільки ускладнилося.
Сучасна мова підлітків заховалась у соцмережі, вони спілкуються мемами та стікерами, а дорослі не завжди знають, як на це треба реагувати.

Підлітки відверто недолюблюють вчителів, які намагаються говорити «їхньою» мовою.
Їм часто здається, що вчитель не повинен вживати іншомовні слова на кшталт «хайп» чи «хайпанути».
Бо не завжди вони вміло вживають всі ці сучасні слова, не завжди знають як правильно розставити наголоси.
Критика з боку вчителів, усіх цих «мемів» не додає авторитету, бо не завжди в них закладено негативний зміст.

Сучасні підлітки не сприймають дорослих, в тому числі й вчителів, як носіїв інтернет-сленгу.
Учитель, який намагається на ньому говорити, не збігається з образом авторитарного педагога, яким він завжди був до цього. Основна причина в тому, що у відносинах між підлітком й вчителем немає тієї свободи, яку передбачає спілкування сленгом.
Відносини «вчитель-учень» - завжди владні. Щоб ці відносини були рівними й гармонійними, потрібно втручання батьків.
Але вони не завжди готові взяти на себе відповідальність за виховання дітей та вважають, що цим повинні займатися вчителі.
Факт, що підлітки відмовляються спілкуватися з дорослими за допомогою сленгу, вказує на те, що вони намагаються таким чином охороняти свою територію.

Водночас на школу впливають освітні інстанції.
Вони кажуть, що школа відповідальна за все, що відбувається з дитиною, на жаль, навіть якщо щось трапляється за її межами.
Реакція «заборонити й не пускати» — це символ страху.

Можна зробити так, щоб школярі сиділи на одному місці від дзвінка до дзвінка, але це абсолютно не входить до концепції сучасних соціокультурних норм.
Молоді вчителі не охоче йдуть працювати у школу, а дітей вчать люди, які пропрацювали там десятиліттями й погано, подекуди негативно, адаптуються до змін.
Схожі статті