Чому нудно у школі сучасним учням
11.03.2019 Батькам
Навчання у школі не завжди легке.
Йдучи освітніми стежками діти отримують і накопичують знання.
Теперішні діти не стрімко піднімаються на гору знань.
Можна сказати, вони все нижчі у їх здобутті і багатьох інших моментах.
Доводиться чути, що серед учнів спостерігається зниження активності і розвиток труднощів у навчанні.

Існує думка, що сучасним школярам не цікаво навчатися, а поясненням цього є декілька чинників.
1. Діти отримують все, що хочуть.
«Мені скучно» – «То ось мій телефон», «Я хочу розваг» – «Зараз поїдемо у парк».
Відтермінування - основним ключовий фактор майбутньої успішної людини, тобто вміння на деякий час відкласти, здавалось би, таку негайну справу.
Звичайно батьки бажають таким чином, щоб їх дитина була щасливою, але це не зовсім так.
Потрібно, щоб у дитини виробилося уміння правильно діяти у стресових ситуаціях, відкладаючи певне маленьке щастя.
Не вміють жити сучасні діти з маленькими поразками, а результат – перешкода їх життєвого успіху.
2. Світом керують діти.
Часто від батьків доводиться чути «Моя донька не любить снідати!», «Моя дитина не любить рано вставати».
Діти диктують правила за якими їх виховують.
Якщо ініціатива навчання належатиме дітям, то вони будуть сидіти у планшетах, їсти лише піцу і грати до півночі за комп’ютером.
У результаті матимемо учнів, які на уроці будуть неуважні, агресивні і безсилі.
Ми все дозволяємо дітям, тому у них відсутня сконцентрованість на тому, що «потрібно зробити».
А щоб стати успішною людиною потрібно робити все необхідне і часто воно далеко не те, чого ми бажаємо.
Звичайно, щоб стати хорошим студентом потрібно старанно гризти граніт науки, щоб досягти висот у музиці – варто сумлінно відвідувати гуртки.
Дитина розчарована, коли її цілі недосягнені.
3. Сучасні гаджети.
Сучасні гаджети можна порівняти з безкоштовними няньками, але це далеко не так.
Оплатою є порушення нервової системи дітей, психологічні стреси, заниження уваги.
Щоденне життя не цікаве і нудне для дитини у порівнянні із віртуальною реальністю/
Звикнувши до задоволень віртуальності уроки у школі стають викликом для дітей.
Їх мозок, завдяки віртуальним іграм, звикає до високих рівнів стимуляції. Що призводить до їх вразливості при навчанні.
Сучасні технології впливають і їх емоційний стан.
Відсутня емоційна близькість батьків і дітей, що є поживним моментом для мозку дитини.
4. Життя сповнене веселощів.
Діти звикли до штучних веселощів життя, у якому не має бути місця скучним будням.
Ми придумуємо всілякі розваги аби не нудьгувала наша дитина.
Адже це обов’язок батьків – щаслива дитина!
Навіщо придумувати важко досяжні веселі моменти, коли буденне життя може бути теж цікавим.
Наприклад, допомога батькам на кухні, сервірування столу перед вечерею, складання на книжкових полицях.
Така одноманітна робота розвиває мозок, не дає йому можливості спати, таким чином дитина тренує здатність до навчання.
І все рідше чутимем від учнів слова на зразок «мені нудно писати», «слухати пояснення не цікаво», «у школі все монотонне».
Схожі статті